عروس با جهیزیه از دم قسط
نوشته شده توسط : Miladr
ارائه تسهيلات لوازم خانگي 30 و 50 ميليون توماني

آغاز خريد قسطي و اينترنتي لوازم خانگي براي بازنشستگان

لوازم خانگي


تصلا
 – بسته هفتم طرح ياري از امروز (يکشنبه 20 مهر) با ارائه تسهيلات 30 و 50 ميليون توماني براي خريد لوازم خانگي آغاز شده است. و بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري مي‌توانند. با مراجعه به درگاه خدمات الکترونيکي صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني sabasrm.ir و در قسمت طرح ياري (مستطيل آبي رنگ) «بسته هفتم: خريد قسطي لوازم خانگي ايراني» را انتخاب کنند. و با ورود به فروشگاه اينترنتي گروه صنعتي انتخاب به صورت اينترنتي از اين تسهيلات استفاده کنند.
در بسته هفتم طرح ياري، براي هر يک از بازنشستگان، اعتبار مشخصي (بين 30 تا 50 ميليون تومان) براي خريد لوازم خانگي در نظر گرفته شده است. اين اعتبار بر اساس خالص دريافتي حقوق ماهانه محاسبه شده مي‌شود. در هر خريد، 2 درصد از بهاي کالا به صورت نقدي (صرفا از طريق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته مشمول) دريافت مي‌شود. و 98 درصد باقيمانده با سود 10 درصد در 60 قسط مساوي از حقوق شخص به صورت ماهانه کسر خواهد شد.
براساس اين گزارش، در صورتي که بهاي کالا يا کالا‌هاي انتخابي، بيش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد. مبلغ اضافه بر اعتبار بايد به صورت نقدي پرداخت شود. بديهي است که استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده. کاملا اختياري است و بازنشستگان مي‌توانند در صورت تمايل در يک يا چند نوبت از اين اعتبار استفاده کنند.
خريد لوازم خانگي صرفا از طريق فروشگاه اينترنتي گروه انتخاب به نشاني www.entekhabino.com انجام مي‌شود و کالاي خريداري شده درب منزل به خريدار تحويل داده خواهد شد.

ادامه مطلب

*
تصلا (تصوير صنعت لوازم الکترونيک)
*

قيمت گذاري لوازم خانگي در انبارهاي زير پله‌اي

ميليارد، ميليارد دلار لوازم خانگي قاچاق





:: برچسب‌ها: فروش , قسطی , فروش اینترنتی , لوازم خانگی , بازنشستگان ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: